1. Naročanje

1.1 Ali se je za izvedbo naročila potrebno registrirati?

Ne, registacija ni potrebna oz. drugače povedano – vsa naročila lahko izvedete kot gost. Je pa res, da registracija pride prav pri večkratnih nakupih, da enostavno ni treba vedno znova vpisovati vaših podatkov. Registrirate se lahko pred naročilom ali pred zaključkom naročila.

1.2 Kje se lahko registriram?

Zgoraj desno kliknite na gumb za Prijavo/Registracijo in vnesite svoje podatke.

1.3 Kako oddam naročilo?

Prebrskajte med izdelki in jih dodajte v košarico. Ko ste zaključili z izbiro, ensotavno nadaljujte na blagajno in zaključite naročilo. Pred dokonočno potrditvijo naročila, boste lahko celotno naročilo še enkrat ogledali in po potrebi kaj popravili ali spremenili.

1.4 Kako pa plačam?

Ponujamo več različnih načinov plačila (po povzetju, po predračunu, PayPal, Mastercard, Visa…). Način plačila boste izbrali neposredno pred zaključkom nakupa.

1.5 Ali lahko prekličem naročilo?

V primeru, da ste oddali naročilo in si potem iz kakršnega koli razloga premislite, predlagamo, da nas takoj obvestite po mailu ali telefonu, da se izognemo stroškom morebitnega pošiljanja.

1.6 Imam darilno kodo, kako jo lahko uporabim?

V postopku naročila boste videli tudi polje za vnos darilne kode. Po vnosu se bo ugodnost darilne kode takoj videla oz. bo upoštevana v košarici. Bodite pozorni, da boste kodo pravilno vpisali, ker se v nasprotnem primeru ne bo avtomatsko upoštevala.

1.7 Kako vem, de je moje naročilo oddano?

Po uspešno oddanem naročilu boste dobili potrditveno sporočilo, kjer bo vaše naročilo še enkrat v celoti povzeto. Glede na izbran način plačila, bomo naročeno dostavili/poslali v roku 1-5 dni. Registrirani kupci lahko status naročila spremljate v rubriki moj račun, kjer bo tudi vaša celotna zgodovina naročil.

 

2. DOSTAVA

2.1 Kako dolgo traja, da dobim naročeno?

Večino naročil odpošljemo v roku 1-5 dni, tako da če se res mudi, predlagamo, da nas kar pokličete, da kar najbolj pospešimo zadeve.

2.2 Ali lahko spremenim naslov za dostavo po oddanem naročilu?

V tem primeru bo najbolje, če nas kar se da hitro obvestite po mailu ali pokličete, da popravimo podatke pri naročilu. Eventuelno lahko določimo drug naslov za dostavo tudi, ko je pošiljka že na poti, a je to povezano z dodatnimi stroški, tako da bodite še posebej pozorni pri vnašanju naslova za dostavo.

2.3 Kakšna je cena dostave?

Cena dostave na ozemlju republike Slovenije znaša 4,50 eur. Pri naročilu nad 40,00 eur je dostava brezplačna. Paket lahko pošljemo kamorkoli na svetu, a se o ceni dostave potem dogovarjamo od primera do primera, ker so cene zelo različne.

2.4 V paketu ni bilo vseh naročenih izdelkov, kaj naj naredim?

To je skoraj nemogoča situacija, a če bi se slučajno zgodilo, potem nas obvestite po mailu ali pokličite in bomo takoj uredili zadevo.

2.5 Izdelek je imel napako, kaj naj naredim?

Trudimo se, da do tega ne prihaja, a če nam kdaj slučajno kaj uide, potem nas obvestite po mailu ali pokličite in bomo takoj uredili zadevo brez dodatnih stroškov za vas.

2.6 Izdelek ni prave velikosti, kaj naj naredim?

Priporočamo, da si pred naročilom vedno pogledate tabelo velikosti, da bi bilo tega čim manj. A ker se to dogaja, nam enostavno pošljite sporočilo ali pokličite in bomo uredili zadevo. Zamenjava je brezplačna, kupec krije edino morebitne stroške dostave do nas.

2.7 Pošiljka ni prišla, kaj naj naredim?

Pošljite nam sporočilo ali pokličite in pogledamo kje se je zataknilo. Ponavadi je razlog v tem, da vas poštar ne najde na naslovu, pa je potem treba paket dvigniti v poštni poslovalnici.